عوامل موثر در ساخت Landing Page بهینه در طراحی سایت – بخش دوم
همان طور که گفته شد ، لندینگ پیج ها صفحاتی در طراحی سایت هستند که کاربران مختلف بر حسب نیاز خود ، روی آن ها کلیک می کنند و نهایتا به سمت سایت مرجع هدایت میشوند.
صفحات لندینگ برای این که مخاطب جذب کنند ، باید ساختاری مناسب ، جذاب و کم حجم داشته باشند. به همین دلیل طراحی این صفحات تا بخش زیادی به طراحی سایت مربوط میشود و باید در تنظیم آن ، نظیر سایر قسمت های سایت ، حساسیت به خرج داد. سایر عوامل موثر در ساخت Landing Page را در ادامه می خوانید.
ویژگی های ساخت Landing Page بهینه در طراحی سایت
نوشتن عنوان های تاثیر گذار
دقت داشته باشید که عنوان های مربوط به Landing Page نباید به گونه ای طراحی شوند که هدف اصلی صاحب سایت را ، صرفا درآمد زایی بیشتر نشان دهد. یک شعار خاص ، با طراحی مدرن ، می تواند حس کنجکاوی کاربران را تحریک کند. اگر از شعارهای کلیشه ای در لندینگ پیج و طراحی سایت استفاده می کنید و کلماتی نظیر تخفیف ، فروش فوق العاده و… را در عناوین خود به کار می برید ، سعی کنید که پایین ترین قیمت های خود را به عنوان عنوان های برتر و جذاب ، قرار دهید.
انتخاب تصویر مناسب
این که بنر ها و تبلیغاتی کلیکی سایت ها ، چه قدر تاثیر گذار هستند را باید در نوشته و عکس مربوط به آن ها جست وجو کرد. برخی از تصاویر واقعا می توانند تاثیر گذارتر از سایر در طراحی سایت باشند. همان طور که استفاده از بنرهای متفاوت در هدر سایت ، چهره سایت را متحول میکند ، یک عکس نیز تا حدود زیادی روی ترافیک ورودی سایت شما تاثیرگذار است.
اشتراک گیری
اشتراک گیری در کنار درج فایل های مختلف و یا نمایش دمو در این صفحه ، می تواند تاثیر طراحی سایت محصر به فرد را دوچندان کند
منبع: عوامل موثر در ساخت Landing Page بهینه در طراحی سایت – بخش دوم