ابزار لازم جهت طراحی وب سایت فروشگاهی – بخش دوم
استفاده از طراحی سایت ریسپانسیو و ابزارهای گوگل ، دو مورد مهم برای طراحی وب سایت های فروشگاهی می باشد. اما در طراحی سایت ها تجاری فروشگاهی ، موارد دیگری از جمله عکس های سایت و دسترسی های داخل آن اهمیت دارد که در بخش دوم معرفی ابزارهای لازم برای طراحی سایت فروشگاهی ، به آن ها میپردازیم.
برای طراحی وب سایت فروشگاهی به چه موادی نیاز داریم؟
تصاویر ، ویدیو ها و منوی های سایت ، از مهم ترین قسمت های یک سایت هستند.
استفاده از تصاویر بزرگ
به یاد داشته باشید که دلیل آن که هنوز هم افراد زیادی خرید های آنلاین را ، ریسک بزرگی می دانند ، عدم شناخت از یک محصول و ندیدن و اعتماد نداشتن به آن است. . قرار دادن تصاویر بزرگ و تمام عرض از محصولات در پس زمینه ، تصاویر کوچک تر با قابلیت زوم با کیفیت و تصاویر بند انگشتی زیاد از جزییات محصول ، برای فروش مهم است.
بنابراین در طراحی سایت ، باید به قرار دادن فضاهای بزرگی صرفا جهت انتشار عکس ها دقت شود. در صورتی نیاز می توانید با مطالعه آموزش بهینه کردن تصاویر در طراحی سایت ، تا حد امکان طراحی خود را سبک کنید.
قالب ویدیو برای محصولات
یکی دیگر از بخش هایی که باید به آن توجه داشته باشید ، ویدیو است. ویدیو کامل از هر محصول ، می تواند نمای بهتری را به کاربر ارائه دهد. مثلا نحوه کار با محصول یا نمایش عملی قابلیت های آن.
استفاده از منوی همبرگر
منوی همبرگر که به تازگی در انواع سیستم عامل های نیز مورد استفاده قرار گرفته است ، راهکار خوبی برای تنظیم فضا و تخصیص فواصل بیشتر برای محصولات در طراحی وب سایت است.
منظور از منوی همبرگری ، منوهایی است که به صورت لایه ای باز میشوند و تمامی محتوای سایت به یک بار رو نمیشود. این منو ها مدرن تر هستند و شاید برای کاربران امروزی ، دلچسب تر باشند.